HTML

Ez lesz, ha hatalomra kerülök!

Utolsó kommentek

  • tweetle beetle: Vártam egy darabig, de semmi nem történt.. Akkor most nem kerültél hatalomra? Ha nem, akkor miért? (2016.12.28. 13:09) A blogról pár mondatban
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tweetle beetle: Vártam egy darabig, de semmi nem történt.. Akkor most nem kerültél hatalomra? Ha nem, akkor miért? (2016.12.28. 13:09) A blogról pár mondatban

Címkék

Archívum

A blogról pár mondatban

Opus Pocus 2012.10.11. 00:34

A blog gondolata már rég megszületett a fejemben és minden egyes alkalommal újból eszembe jutott, akárhányszor úgy éreztem, hogy az én beavatkozásomra lenne szükség az adott helyzet rendezéséhez. Elgondolkodtam, hogy mennyi mindent jobban lehetne csinálni, mennyi minden működhetne másképp, ésszerűbben, ha valaki törődne a problémákkal. A jelen hatalmi gyakorlat nem foglalkozik olyan pitiáner dolgokkal, mint az ember. Én viszont csak erre figyelek. Az ember és környezete. Az ember és a környezetének a kapcsolata. Sajnos (rosszul) belénk (belétek) nevelt dolgok miatt ez nem mindig optimális, de majd én figyelek és megmondom, minek hogyan kell működnie, történnie, hogy minden jó legyen!

Ezt a blogot ÉN (!) szerkesztem, ebbe semmi beleszólást nem tűrök! A korlátlan moderálás jogát fenntartom! Hatalomra kerülésem esetén minden kommentet az elejéig visszaolvasok és levonom a következtetéseket! Ahogy én is, mindenki vállalja a véleményét, még ha meg is hurcolom érte!

Ja, és a nevem egy szójáték eredménye, nem vagyok rendőr és velük semmiféle közösséget nem is vállalok!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hahatalomrakerulok.blog.hu/api/trackback/id/tr134831883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tweetle beetle 2016.12.28. 13:09:32

Vártam egy darabig, de semmi nem történt.. Akkor most nem kerültél hatalomra? Ha nem, akkor miért?
süti beállítások módosítása